SZÁLLÍTÁS
.
VitaliMax-VitaliMan Kft. - vitalimax.hu - vitaliman.hu - potenciakiraly.hu
.
Frissítve: 2022-12-09
S Z Á L L Í T Á S I D Í J A K
.
2023-01-12 | SZEMÉLYES ÁTVÉTEL időpont egyeztetéssel: hétfő-csütörtök 12-16 óra | |||||
3% - KEDVEZMÉNY – REGISZTRÁLT - TÖRZSVÁSÁRLÓKNAK | R E G I S Z T R Á C I Ó | |||||
ÁTVÉTELI PONTOK | Tel.: 20/540-3749 | HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS | ||||
Pick Pack | MPL | GLS | hétfő-csütörtök 10-16 óra | MPL | GLS | |
Pont | Pont | Pont | TERMÉKEK VÉGÖSSZEGE | Futár | Futár | |
799 Ft | 999 Ft | 999 Ft | 0 Ft | 19 999 Ft | 1 299 Ft | 1 499 Ft |
INGYENES | INGYENES | INGYENES | 20 000 Ft | INGYENES | INGYENES | |
20.000 Ft-tól | 20.000 Ft-tól | 20.000 Ft-tól | vitalimax.hu | 20.000 Ft-tól | 20.000 Ft-tól | |
129 Ft | 229 Ft | 299 Ft | UTÁNVÉT | 229 Ft | 299 Ft | |
Gyors, diszkrét szállítás – VitaliMax-VitaliMan Kft – 1131 Bp, Dolmány u. 5-7. I/7 |
.
A szállítási díjak bruttó összegek, országosan egységesek és tartalmazzák a csomagolás díját is. Csak BELFÖLDRE szállítunk. 0-24-ig rendelhet, de ha rendelését hétfő-csütörtök 14 óráig adja le, akkor azt már másnap megkaphatja DISZKRÉT csomagolásban. Kérheti átvételi pontra 799 Ft-tól, vagy házhoz 1.299 Ft-tól. INGYENES szállítás már 20.000 Ft-tól! A termékek bruttó végösszegének kell elérnie az ingyenes szállítási értékhatárokat.
.
F I Z E T É S I M Ó D O K
1. UTÁNVÉT: A nevében is benne van, utólagos fizetés az ÁRU ÁTVÉTELEKOR fizethet a Futárnak vagy az átvételi ponton készpénzben vagy bankkártyával.
MPL csomagautomata és GLS csomagautomata szállítási mód esetén csak bankkártyával tud fizetni, minden más esetben tud készpénzzel is!
A számlát az áru feladása napján állítjuk ki, melyet Ön megkap emailben is, így az áru átvételekor már tudni fogja mennyit kell fizetnie.
UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ: Pick Pack Pont: 129 Ft, MPL 229 Ft, GLS: 299 Ft. Csak azoknak a vásárlóknak számítjuk fel ezt a díjat, akik ezt a szolgáltatást igénybe veszik (a bankkártyával fizetőknek és az előre utalóknak nem), hisz a Futár cég is csak azoknaknál a csomagoknál számláz ilyen díjat, akik utólagosan fizettek és az utánvét díját utalniuk kell nekünk, aminek nyílván van költsége.
2. CIB ONLINE: Átirányítjuk a CIB BANK oldalára, a fizetés ott történik meg maximális titkos adatkezelés mellett. Az esetleges nehézségekhez a webáruháznak semmi köze nincsen. Ha a fizetés sikertelen és Ön regisztrált vásárló nálunk, akkor a fizetést újra kezdeményezheti a fiókjába belépve és újra átirányítjuk a CIB bank oldalára, ahol a kártya adatait újra megadhatja. A bankkártyás fizetés során nem kell megadni a vásárló nevét, csak a kártyaadatokat (kártyaszám, lejárat, CVC). Ha sikertelenség miatt más fizetési módot válaszatana, akkor nem kell újból leadnia a rendelést, elég ha jelzi ezt nekünk emailben, vagy telefonon. SIKERTELEN FIZETÉS ESETÉN, ha regisztrált vásárló, akkor a FIÓKJÁBA BELÉPVE ÚJRA INDíTHATJA A FIZETÉST, vagy VÁLTOZTATHAT FIZETÉSI MÓDOT.
BANKKÁRTYÁVAL online Neten a bankkártya számának megadásával fizethet a CIB BANK oldalán. A bankkártya adatok nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), MasterCard, Internet Kártyák. Csak akkor válassza ezt a fizetési módot, HA MINDEN MEGRENDELT TERMÉK VAN KÉSZLETEN (* jelzi a megrendelésben, ha nincs). Az áru feladása azonnal megtörténik.
Ha az áru átvételekor szeretne bankkártyával fizetni, akkor ne ezt a fizetési módot, hanem az UTÁNVÉT fizetést válassza!
3. ElŐRE UTALÁS: ahogyan a nevében is benne van ELŐRE, az áru feladása előtt kell elutalnia a SAJÁT BANKJÁBÓL a megrendelés végösszegét.
CIB BANK bankszámlára a bankfiókban befizetve, vagy az alábbi számlára kerekítés nélkül, forintra pontosan utalva:
VitaliMax-VitaliMan Kft.
10700457-71459961-51100005
Megjegyzés rovatba: a megrendelés száma, megrendelő neve
Ha az utalás megtörtént, KÉRJÜK JELEZZE telefonon vagy emailben vagy SMS-ben!
CSAK AKKOR válassza ezt a fizetési módot, HA A MEGRENDELÉSKOR RÖGTÖN elutalja a megrendelés végösszegét. Az áru feladása csak a pénz beérkezése után történik meg. A számlát arra a névre állítjuk ki, akitől az utalás jött.
4. BANKKÁRTYA - FIZETÉS AZ IRODÁBAN: IRODAI SZEMÉLYES ÁTVÉTEL (vagy vásárlás) esetén lehetséges a POS terminálon történő bankkártyás fizetés. Készpénzes fizetésre nincs lehetőség!
.
.
S Z Á L L Í T Á S I M Ó D O K
.
3 Futárszolgálattal dolgozunk együtt. Csomagjáról információt a Futárszolgálat weboldalán a nyomkövetésben, vagy a Futárszolgálat telefonos ügyfélszolgálatán tud kérni:
GLS: munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
MPL: 1/333-7777 (munkanapokon 8-17 óráig, csütörtökön 20 óráig)
Pick Pack Pont: 1/881-2615 (hétfő 7-19, kedd-péntek 7.30-17.30 óra között).
.
.
1. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL - I N G Y E N E S
Cím: DOLMÁNY IRODAHÁZ - 1131 Budapest, Dolmány 5-7. I/7. VitaliMax-VitaliMan Kft.
Ha egyeztetett előre időpontot (20/540-3749), akkor a terméket hétfő, kedd, szerda, csütörtök 12-16 óra között átveheti.NYITVATARTÁS, nincs állandó ott tartózkodás, csak ha vevőt várunk.
Webáruházon keresztül (email cím megadásával) lehet vásárolni a helyszínen is, de csak bankkártyával lehet fizetni!
Ha a megrendelést követő héten sem veszi át megrendelését, akkor töröljük azt.
Megközelíthető a 14-es villamossal a Lehel tértől. Aldinál a Rokolya utcánál kell leszállni.
2. Pick Pack Ponton (PPP) személyes átvétel
A 14 óráig leadott rendelések kerülnek aznap (hétfő, kedd, szerda, csütörtök) feladásra. Erről értesítjük Önt e-mailben és innét számítva 1 munkanap alatt érkezik meg a csomagja az átvevőpontra, ahol fizethet készpénzben, vagy bankkártyával is. A csomag megérkezéséről SMS-t és emailt kap a Pick Pack Ponttól. 5 munkanapig veheti fel csomagját.
800 ÁTVEVŐPONT 300 településen az országban (Ide kattintva)
Itt tájékozódhat, hogy az Ön településén van-e PPP, de a megrendeléskor kell kiválasztania a mi oldalunkon azt az átvevő helyet, ahol szeretné csomagját megkapni. Ha egy átvételi pont megtelik csomagokkal, akkor előfordulhat, hogy csomagját egy másik átvételi pontra irányítják át.
3. MPL Futárszolgálat házhoz szállítás
A 14 óráig leadott rendelések kerülnek aznap (hétfő, kedd, szerda, csütörtök) feladásra. Az MPL (Magyar Posta Logisztika) Futár fogja Önnek a következő munkanapon 8-17 óra között házhoz szállítani. Kérjük legyen ELÉRHETŐ TELEFONON, mert a futár hívni fogja. Azt a címet (pl. munkahely) érdemes megadni, ahol 8-17 óra között tartózkodik. Ha mégsem találja meg Önt a kézbesítő, akkor elérhetőségét otthagyja Önnek és másnap újra kézbesíti a csomagot. Ha az is sikertelen, akkor a postán még 10 munkanapig átveheti. Amennyiben küldeménye felől érdeklődik, kérjük használja a https://www.posta.hu/
4. MPL PostaPont (Postán maradó, MOL benzinkút, Coop ABC)
A 14 óráig leadott rendelések kerülnek aznap (hétfő, kedd, szerda, csütörtök) feladásra. A megrendelés leadásakor csak ki kell választania a lenyíló ablakokból az irányítószám segítségével az Önhöz legközelebb eső Postát, MOL kutat vagy Coop ABC-t. A MOL kutak általában 0-24-ig tartanak nyitva. A küldemény megérkezésekor a Posta nem visz lakcímre értesítőt, azt e-mailben és SMS-ben kapja meg. 10 munkanapig veheti át csomagját. Amennyiben küldeménye felől érdeklődik, kérjük használja a https://www.posta.hu/
5. MPL PostaPont (Csomagautomata)
A 14 óráig leadott rendelések kerülnek aznap (hétfő, kedd, szerda, csütörtök) feladásra. Új, korszerű és diszkrét szolgáltatás, 0-24 óráig, sorban állás nélkül. Csak a telefonszámát és az arra SMS-ben MPL által küldött kódot kell beírnia és máris kinyílik a kis ajtó, ami mögött ott van az Ön csomagja. Ha a csomag utánvétes, itt készpénzzel nem tud fizetni, csak bankkártyával. Amennyiben 2 munkanapon belül nem veszi át, vagy a csomagautomata megtelik, vagy meghibásodik, ilyenkor az automatához tartozó Postára kézbesítik a küldeményt, ahol még 10 munkanapig vehető át. Amennyiben küldeménye felől érdeklődik, kérjük használja a https://www.posta.hu/
6. GLS Pont és GLS csomagautomata
A 14 óráig leadott rendelések kerülnek aznap (hétfő, kedd, szerda, csütörtök) feladásra. Csomagautomata esetén ha a csomag utánvétes, itt készpénzzel nem tud fizetni, csak bankkártyával. SMS-ben és emailben is kap értesítést ha a GLS Pontra megérkezett a diszkrét csomag. 5 munkanapig vehető át.
7. GLS Futár házhoz szállítás
A 14 óráig leadott rendelések kerülnek aznap (hétfő, kedd, szerda, csütörtök) feladásra. SMS-ben és emailben is kap az GLS-től értesítést az utánvét összegéről és a kézbesítés várható idejéről. Futár telefonszámát is megkapja, vele egyeztethet, ha nem jó a megadott 3 órás intervallum. Kérjük legyen ELÉRHETŐ TELEFONON, mert a futár hívni fogja. A kézbesítést az első a 3. és az 5. munkanapon kísérlik meg.
.
.
Ami MINDEN SZÁLLÍTÁSI MÓDNÁL azonos:
- A csomagolás DISZKRÉT, jelöletlen légbuborékos boríték. Az átadó nem tudja mi van a csomagban és a számla sem nála van, hanem a csomagban van.
- Ha a rendelt áru van készleten (szinte minden van), akkor a munkanapokon 14 óráig leadott rendeléseket még aznap feladjuk. Ha nincs készleten, akkor azt 3 munkanapon belül beszerezzük.
- Ha az előre utalást választotta fizetési módként, akkor a pénz beérkezése után adjuk fel csomagját.
- A csomag feladásáról mi is és a futárszolgálat is értesíti Önt emailben. Ebben szerepel a csomag száma is. Nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓS mappát is, mert az értesítés kerülhet oda is!
- Csomag feladási napok: hétfő, kedd, szerda, csütörtök. Pénteken, szombaton és vasárnap nincs csomag feladás.
- 1 munkanapos a kézbesítés (amiből egy Karácsonyi vagy Húsvéti időszakban akár 1 hét is lehet). Ha nem kapja meg a következő mnkanapon, akkor a csomagszámra kattintva a Futárszolgálatok weboldalán nyomonkövetheti vagy telefonos elérhetőségein érdeklődhet.
- Rendelésének LEMONDÁSÁRA A CSOMAG FELADÁSÁIG van lehetősége (14 óra)
- A megrendelés egyben átvételi kötelezettséget is jelent.
- Át nem vett áru esetén a kedvezmény rendszerből letiltjuk. Bármilyen akadály jön közbe a csomag átvételi vagy kézbesítési ideje az Ön kérésére meghosszabbítható, semmiképpen sem a visszaküldés a megoldás.
- ELÁLLÁSI JOGA van, ami azt jelenti, hogy a csomag átvételétől számítva 14 napig a sértetlen árut a saját költségén visszaküldheti és a számla ellenértékét visszatérítjük.
AKIK NEM VETTÉK ÁT AZ ÁRUT LETILTOTT STÁTUSZBA kerülnek, de pontosan mit is jelent ez?
Ez az alábbbiakkal mindeképpen jár:
- Ha volt bármilyen kedvezménye, azt töröljük.
- Továbbiakban kizárjuk a kedvezmény-rendszer használatából.
Ha úgy ítéljük meg, további korlátozásokat is érvényesítünk.
- Letiltjuk belépését a webáruházunka.
- Blokkoljuk telefonszámát. (Így kérjük a továbbiakban ne telefonáljon)
A megrendelés feladásáról értesítettük Önt emailben, a szállító cégtől is kapott értesítést (emailt és SMS-t) így pontosan tudta a csomag mikor fog érkezni.
A megrendelés átvételi kötelezettséggel jár, komolytalan, felelőtlenül rendelő vásárlókkal nem kívánunk a továbbiakban semmilyen formában együttműködni.
MIKOR NINCS CSOMAGFELADÁS?
Pénteke, szombaton, vasárnap.
Szabadság esetén. A szabadság idejét már hetekekkel előtte közöljük a hírlevélben és a webshop oldalán. Ha mindezek ellenére mégis felhívna a szabadság alatt, akkor a hangposta jelentkezik, ahol ugyanezt az információt megkapja, ha végighallgatja....
Mikor nem dolgozunk?
- Hétvégén. Akkor sem, ha szombaton valamilyen munkanapot dolgoznak le előre. Hétvége nálunk sohasem munkanap, ilyenkor nem fogadunk hívást sem!
- Szabadság esetén. Ilyen pár esetben van, általában mindössze nyáron 1-1 pénteki nap szokott lenni, ezt előre jelezzük hírlevélben és a webshopon és az üzenetrögzítőn.
- Év végi leálláskor. 2010 óta minden évben Karácsony előtt leállunk (dec. 17-20. körül van az utolsó munkanap) és január első munkanapján kezdünk. Ezt novembertől kezdődően jelezzük már webshopon és hírlevélben és elmondjuk mindenkinek akivel telefonon beszélünk.