GY.I.K.
GY.I.K. - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Meg kell adnom a nevelmet és a lakcímemet házszámmal, akkor is, ha csomagautomatába, vagy csomagpontra kérem a csomagot?
Igen. A számlázáshoz szükségesek ezek az adatok.
Miért számolt szállítási díjat, ha 20.000 Ft-tól INGYENES a szállítás és 4 db 5.000 Ft-os terméket vettem?
Azért, mert volt egy 1.000 Ft-os kuponja, amivel a fizetendő összeg 19.000 Ft-ra csökkent és így nem érte el az ingyenes szállítás határát.
Miért nem kaptam meg a megrendelésről a visszaigazoló emailt?
Ha valóban nem kapta meg, annak két oka lehet.
-
Rossz email címet adott meg. Kérjük, hogy megrendelés elküldése előtt az összesítő oldalon minden adatot nézzen át és ha szükséges javítson rajtuk. Ha regisztrált vevőként a fiókjába belépve vásárol, akkor nem kell újra megadnia az adatait, elég egyszer a regisztrációkor, így nincs újabb és újabb elírási lehetőség.
-
Nem fejezte be a rendelést. A rendelés azzal fejeződik be, hogy bepipálja, hogy ELFOGADOM AZ ÁSZF-et és a MEGRENDELEM gombra kattitva elküldi megredelését. Ilyenkor kiírja a rendszer, hogy KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT. Ha regisztrált vásárló, akkor a fiókjába belépve is ellenőrizheti, hogy a rendelés folyamata lezárult-e, vagy nincs megrendelés.
Miért nem találom a BEÉRKEZŐ LEVELEK mappában a megrendelésről a visszaigazoló emailt és a számlát?
Ha webáruházunk email címét és a számlázónk email címét felveszi a NÉVJEGYZÉKBE, akkor a levelező rendszer leveleinket, számláinkat a BEÉRKEZŐ LEVELEK mappába fogja tenni, mert az Ön ismerősének tekint minket. Ha nem szerepelünk a névjegyzékében akkor a legtöbbször a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába teszi be leveleinket, számláinkat. A megrendelés utáni köszönő oldalon végén erre külön felhívjuk a figyelmet.
Hogyan adjam meg helyesen a telefonszámomat?
Csak a 2 számjegyú szolgáltató és a 7 számjegyű telefonszám kell egyben, így: 205403749. Nem kell + jel és +36 sem (ami Magyarország hívószáma), mert az már alapból ott van. Külföldi telefonszámot nem fogadunk el, mert a futár rendszerek sem tudják kezelni.
Külföldre szállítanak-e?
Nem.
Cégként vásárolhatok-e?
Igen, de csak adószám megadásával. Az Ön felelőssége, ha termékeinket költségként elszámolja.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
A megrendelés átvételi kötelezettséggel jár. Ha valki nem veszi át a csomagját, azt kizárjuk a kedvezmény-rendszerből, LETILTOTT státuszt kap. Ha többször előfordul, hogy megrendelését nem veszi át, akkor megtiljuk belépését a webáruházba, ha nem regisztrált vásárló, akkor nem szolgáljuk ki legközelebb.
Hosszabbítható-e a csomagponton a csomag tartózkodási deje?
Általában igen, ezt a Futárszolgálatoktól kell kérni.
Futárszolgálatok telefonszáméát hol találom meg?
Ott van a megrendelés visszaigazoló e-mailben is, de a szállítás-fizetés menüpontban is megtalálható.
Előre utalást választottam, mikor kapom meg az árut és hol találom meg a bankszámlaszámukat és mit írjak a közleménybe?
A pénz beérkezése után adjuk fel az árut. Közleménybe megrendelés számot kérünk. Bankszámlaszámunk a megrendelés visszaigazoló e-mailben is ott van, a szállítás-fizetés menüpontban is és az ÁSZF-ben is.
Visszaküldhetem-e az árut, ha nem tetszik?
Igen. Az elállási joggal az átvétel után 14 munkanapig minden webáruháznál mindenki élhet, indoklás nélkül. Ez nem azonos azzal, hogy nem veszem át a csomagot. Saját költségén, hiánytalanul visszaküldheti a terméket és visszautaljuk a termék árát. Kivétel ez alól ha cégként vásárolt, arra nem vonatkozik az elállási jog.
Hol írhatok véleményt a termékről?
A webáruházban a termék oldalán a VÉLEMÉNYEK fülön. Ezzel segíti másk választását is. De az ÁRUKERESŐTŐL is fog kapni egy megkeresést a vásárlás után 10-12 nappal, hogy véleményezze a webáruházat és a vásárolt terméket.
Mit jelent ha egy terméknek van OGYÉI száma és azt hol nézhetem meg?
Az OGYÉI notifikációs szám csak a termék regisztrációját jelenti, a forgalmazónak bejelentési kötelezettsége van, ha egy étrend-kiegészítőt elkezd forgalmazni. A bejelentés másnapján már forgalmazhatja, amikor még folyamatban van az OGYÉI szám kiadása, így lehetnek olyan termáékek, melyek OGYÉI számát még nem találja meg az OGYÉI oldalán. Az OGYÉI-hez beelentett étrend-kiegészítőket forgalmazuink csak, ami nem jelent semmilyen laboratóriumi vizsgálatot, csupán anyit, hogy hivatalos forgalmazóktól vásárolunk csak. Az OGYÉI számokat a terméken nem szükséges a forgalmazónak feltüntetnie és mi sem tüntetjük fel a webáruházban, mert követhetetlenül gyorsan változnak.
Önök forgalmaznak étrend-kiegészítőt?
Nem. Mi nem vagyunk sem gyártók, sem nagykereskedés, csak viszonteladók vagyunk, a termék forgalmazói a terméken vannak feltünetetve.
Hová írhatok Önöknek emailt?
AUTOMATA által küldött emailekre (megrendelés visszaigazolás, számla, stb.) SOHA NE VÁLASZOLJON, mert azt nem kapjuk meg! A max.man.kir@gmail.com címen vagy a webáruházainkban feltüntetett email címeken vagyunk elérhetőek?
Hogyan érhetem el Önöket telefonon?
20/540-3749 a telefonszámunk. Hétfő, kedd, szerda, csütörtök 10-16 óráig vagyunk elérhetőek.
Van-e INGYENES SZEMÉLYES ÁTVÉTEL és hol?
Igen, hétfő, kedd, szerda, csütörtök 12-16 óráig, de csak előzetes időpont egyeztetéssel, mert ez nem egy állandó nyitvatartási idő. A HELYSZÍNEN CSAK BANKKÁRTYÁS FIZETÉS LEHETSÉGES. Dolmány Irodaház 13. kerület, Dolmány utca 5-7. I/7. VitaliMax-VitaliMan Kft.
Mikor vannak SZABADSÁGON?
Minden évben DECEMBER 15 és 20 között valamikor leállunk (pontosan mikor azt hírlevélben és a weboldalon is már egy hónappal előbb közöljük) és januári első munkanapon kezdünk. Ekkor teljesítjük a két ünnep között beérkezett rendeléseket is.
Hány munkanapos a SZÁLLÍTÁS?
1 munkanapos az esetek 95%-ban. 5%-ban 2 munkanapos, a karácsonyi csúcsidőszakban előfordulhat csúszás. Ha a feladás után 2 munkanapon belül sem kapta meg, kérjük jelezze.
MIKOR ADJKÁK FEL a megrendelésemet?
Ha csomagfeladási napon (hétfő, kedd szerda, csütörtök) 14 óra előtt rendelt, akkor azt még aznap feladjuk (kivéve, ha nincs készleten). Egyéb esetben a következő csomagfeladási napon.
MIÉRT NINCS SZÁMLA A CSOMAGBAN?
Mert ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, ami csak elektronikus formában érvényes, nyomtatva nem. Ezt e-mailben elküldjük. Ezért csak olyan vásárlókat szolgálunk ki, akik létező valós email címet adnak meg, ahol nemcsak a számlát de a megrendelés visszaigazolását és a Futár értesítését is megkapják.
Mi a különbség a REGISZTRÁLT és a NEM REGISZTRÁLT vásárló között?
Az adatok tartalmában: SEMMI. Ugyanazokat az adatokat kell megadnia, semmilyen „inkognitot” nem jelent a NEM REGISZTRÁLT vásárlás. A különbség csupán egy JELSZÓ amit a vásárlói fiókjához ad meg a regisztrált vásárló.
Az adatok megadásának gyakoriságában: Regisztráltként egyszer kell csak megadnia, nem regisztráltként minden alkalommal.
Kedvezmény rendszerben: Regisztráltként kaphat hűségpontot (ha fiókjába belépve vásárol), nem regsiztráltként nem kap.
REGISZTRÁLTKÉNT kapok-e HÍRLEVELET vagy bármilyen marketing anyagot?
Nem. Csak akkor kap hírlevelet, ha FELIRATKOZIK A HÍRLEVÉLRE.
ELŐRE UTALÁST VÁLASZTOTTAM. MILYEN BANKSZÁMLASZÁMRA UTALHATOK?
10700457-71459961-51100005 - VitaliMax-VitaliMan Kft. A számlán szereplő végösszeggel Ft-ra egyező összeget utaljon, lehetőleg a SAJÁT bankszámlájáról (ne ismerőséről, rokonéról) és a megjegyzés rovatba írja be a megrendelés szzámát.
FUTÁRSZOLGÁLATNÁL ÉRDEKLŐDNÉK A CSOMAGOM UTÁN, MIK AZ ELÉRHETŐSÉGEIK?
GLS: munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660
MPL: 1/333-7777 (munkanapokon 8-17 óráig, csütörtökön 20 óráig)
Pick Pack Pont: 1/881-2615 (hétfő 7-19, kedd-péntek 7.30-17.30 óra között).